מרגש: הנשיא ביידן מסכם את הביקור: "עם ישראל חי"

    אתר קול חי 1 Comment on מרגש: הנשיא ביידן מסכם את הביקור: "עם ישראל חי"

    בנאום מחבק בסיום ביקור ההזדהות אמר נשיא ארה"ב כי יעביר "סיוע חסר תקדים", הזהיר שוב את חיזבאללה והדגיש: "אתם לא לבד". לצד זאת אמר כי יעביר 100 מיליון דולר סיוע לעזה – ואמר: "אחרי הפיגוע בתאומים עשינו טעויות"

    צילום: חיים צח \ לע"מ
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מסר אחר הצהריים הצהרה המסכמת את ביקור ההזדהות שלו בישראל.

    "שמחת תורה הפך לשואה של העם היהודי. בשואה העולם ראה ולא עשה כלום, אנחנו לא נעמוד מנגד ולא נעשה כלום, לא עכשיו ולא בעתיד", הבטיח ביידן.

    "אתם לא רק מדינה יהודית אלא גם דמוקרטית. אנחנו מאמינים בקדושת החיים של כל אזרח, אם תוותרו על זה הטרוריסטים ינצחו ולא ניתן להם לנצח".

    "אבקש מהקונגרס חבילת תמיכה חסרת תקדים ונדאג לאספקה שוטפת לכיפת ברזל ויש לנו נכסים צבאיים באזור. מתקפת הטרור היא כמו 15 מתקפות על התאומים ביחס לגודל האוכלוסייה".

    הוא פנה למשפחות החטופים ואמר להם "אתן לא לבד, אנחנו בוחנים כל נתיב אפשרי, זה בראש סדר העדיפויות שלכם".

    "לחמאס לא אכפת מרווחת הפלסטינים. אנחנו עובדים עם מצרים וגורמים נוספים להכניס סיוע בהקדם האחראי. אנחנו ניתן 100 מיליון דולר לסיוע הומניטרי לעזה וליהודה ושומרון", הוא ציין. "ישראל עדיין המקום הבטוח ביותר ליהודים, מבטיח לכם שנעשה הכל כדי שהעולם ידע זאת. אני יודע שהחלטות בזמן מלחמה הן לא קלות, יש מחיר, צריך לשאול שאלות קשות. צריך בהירות על המטרות ועל הדרך להגיע אליהן".

    את נאומו סיים "הטרוריסטים לא ינצחו, החופש ינצח. כשפגשתי את גולדה מאיר לפני חמישים שנה היא הלכה אחרי במסדרון ושאלה למה את נראה מודאג? אל תדאג, יש לנו נשק סודי. אין לנו לאן ללכת. אני אומר לישראל – אנחנו לא הולכים לשום מקום. עם ישראל חי!".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואההו לא להאמין עשו במיטבו !! מסתיר את כוונותיו מהמון העם הפשוט במתק שפתיים מה שמאיתנו ציבור הבני תורה אי אפשר להסתיר הנה דוגמא ישראל לא רק מידנה יהודית אלא דמוקרטית!!! בקיצור הדבר היחיד שמעט מטשטש את התיעוב הוא שיש פה דמוקרטים= חילונים!!!